About Me

Aku insan biasa yang suker share2 pendapat tak kisah la dari segi aper. suker menulis and suker gak poyo2... huhuhu... harap blog ni akan jadi satu medan untuk kita kongsi maklumat dan pendapat bersama peaceeeeeeee :)

Thursday, September 18, 2008

Rindu Itu Datang Lagi

Semalam aku termimpi2kan seseorang... dah lama "orang" tu tak datang dalam mimpi aku dan semalam akhirnya dier datang juga.. berulang2.. mimpi dalam mimpi.. terjaga, rupernyer still bermimpi, terjaga lagi still dalam mimpi dan terjaga kali ke-3 baru ler betul aku terjaga :P

Orang kata mimpi tu mainan tidor sahaja. yup aku mmg percaya tapi selepas mimpi tu aku raser rindu yang dulu itu datang lagi." oh Tuhan...kurindu padanya " kata camelia dalam lagu "RINDU PADANYA". Tak pasti dengan perasaan sendiri, tak pasti sama ada rindu itu yang bagai mana, mungkin rindu yang sama seperti dulu atau rindu kerana sudah lama tidak bersua. Hakikatnya aku mmg tidak boleh menidakkan perasaan yang dulu itu kini berkembang semula.... jiwang la plak kan...gagagaga.. "deck, jangan macam2....huhuuhu". Ops! :P


Camelia [ Rindu Padanya ]
Sejak terpandang wajahmu
Hatiku bertanya selalu
Siapa dia mengikat pandanganku
Seringkali dia berlalu
Di hadapan dan menyapaku
Sehingga hatiku seringkali merindu
Tak dapat ku melupakan dirinya
Terbayang wajahmu di mataku
Ingin ku tanya namanya
Tapi hatiku rasa malu
Tak terucapkan walau sepatah kata
Mungkinkah diriku telah dilamun cinta
Oh... hatiku resah selalu
Haruskah aku menyatakan
Perasaanku kepadanya
Mungkinkah dia kini telah berpunya
Getar hati makin terasa
Bila terdengar suara dan bertentang mata
Ku bagaikan bebunga kehujanan
Berkembang mekar
Di setiap ketika
Tidur malamku tak lena
Asyik teringat padanya
Bilakah mentari memancarkan cahaya
Hanyalah dirinya bermain diingatan
Oh...tuhan ku rindu padanya

1 comment:

  1. ni mimpi sape plak ni??
    rindu sape plak ni??
    report kang..huhuhehehuhu..

    ReplyDelete