About Me

Aku insan biasa yang suker share2 pendapat tak kisah la dari segi aper. suker menulis and suker gak poyo2... huhuhu... harap blog ni akan jadi satu medan untuk kita kongsi maklumat dan pendapat bersama peaceeeeeeee :)

Wednesday, September 10, 2008

Jalan2 Hujung Minggu


Hidup aku kalau dok umah jek memang tak jadi... memang tak bley dok diam, mau kematu otak aku...huhuhu... so setiap hujung minggu kalau takder wat paper aku mesti keluar jenjalan... jenjalan hiburkan hati, tenangkan fikiran.... kemana? mana2 jek yang aku suker... ambik kunci, start enjin, masuk gear.... jalannnnnnnn... huhuhu...
korang pernah tak raser kengkadang tak tau nak buat aper... kirer cam blur jek la kan... nak tido cam dah puas dah tido... tengok tv last2 tv tengok korang.... huhuhu... bebulan poser nih selalu la termangu jek kate orang tuer... umah takder tenet.. so tak bley la nak layan blog ker chat ker... huhuhu... so... kalau kat kuantan kat maner tempat yang best2 nak ambik angin?

1 comment:

  1. oi!! dah ade blog gak???!?!?! blh lah link!!! nnt aku bace eck.. kene tutup pc skrng..

    btw, selamat berpose bro!!

    ReplyDelete