About Me

Aku insan biasa yang suker share2 pendapat tak kisah la dari segi aper. suker menulis and suker gak poyo2... huhuhu... harap blog ni akan jadi satu medan untuk kita kongsi maklumat dan pendapat bersama peaceeeeeeee :)

Thursday, September 18, 2008

Luka Lama Berdarah Kembali

"Kalau takut di lambung ombak jangan berumah ditepi pantai". Orangnyer Cancer memang hatinya degil2 belaka.. aku jek kot....huhuhu :P sudah tahu itu adalah mustahil masih nak melihat2, masih nak cuber try test... yela orang kata untung sabut timbul, untung batu tenggelam tapi dalam "kes" ni memang nasib tidak menyebelahi aku... bukan semua yang kita suker, kita nak, kita impikan akan kiter perolehi... dah tahu dah tapi aku aku ni susah sangat... tetap berkeras... yela, orang kata jugak biler hati sudah cinta, bila hati sudah suker pasti ia berhenti mencari... datang la seberapa baik pun, seberapa bagus pun.... yang disukai, diminati tetap di hati sampai mati.....

percayalah.. setiap yang berlaku ada hikmahnya. aperpun sekarang luka yang lama sudah berdarah kembali.... ni saper nak tolong ubatkan.... pedih ni....gagagagaga..... waaaaaaaaa.....

4 comments:

  1. wahhh..ni apa kess apa lak ni??
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. wey.. ape kes ko ni? ada kekasih gelap eh? heheh..

    btw, ko keje kat kuantan ke skang ni?

    zam

    ReplyDelete
  3. huhuhu... bukan kekasih gelap ler... kekasut :P "subjek" yang diperkatakan itu "objek yg mati" bukan "objek yg hidup/orang"...huhuhuhu

    ReplyDelete