About Me

Aku insan biasa yang suker share2 pendapat tak kisah la dari segi aper. suker menulis and suker gak poyo2... huhuhu... harap blog ni akan jadi satu medan untuk kita kongsi maklumat dan pendapat bersama peaceeeeeeee :)

Tuesday, September 9, 2008

MULANYA DISINI

Hari ini aku akan memulakan blog aku...huhuhu... tak tau nak start ngan aper tapi kiter tengok jek la aper yang kiter akan share... berkembang atau bersawang :)

so, aku mulakan dengan intro dulu kot. intro berkenaan dengan intipati aper yang aku nak tulis...huhuhu.. aku tak meletakkan sebarang subjek kat blog ni nanti sebab aku akan postkan aper2 jek ikut suker... kirer bebas la. kin berkenaan ngan hobby aku ker, perasaan aku ker...eceh :P, atau planning akan datang atau fantasi2 yang tah paper( namer pong fantasi...huhuhu )

blog ni juga akan aku jadikan tempat untuk berkarya... kengkadang terlebey poyo bleh gak mengarang novel aku nih... huhuhu... so diharap blog ni dapat sambutan ramai.. bley tukau2 fikiran, dan leh berkenalan sekali... huhuhu...

see you soon key :)

1 comment: