About Me

Aku insan biasa yang suker share2 pendapat tak kisah la dari segi aper. suker menulis and suker gak poyo2... huhuhu... harap blog ni akan jadi satu medan untuk kita kongsi maklumat dan pendapat bersama peaceeeeeeee :)

Tuesday, September 16, 2008

Peperiksaan Perkhidmatan

Waaaa... takutnyer. Susah gak kejer kerajaan ni kan, nak comfirm pun kener ambik periksa. kalau swasta, cukup bulan dapat la surat. Tak yah fikir2 nak kener ambik periksa ker aper.

Peperiksaan ni start 22-25. 4 paper kener lulus semua. Kalau tak lulus " sila cuba tahun depan". :P maksimum time untuk comfirm 3 tahun jek... seram sejuk aku dibuatnyer. dah la kepala otak dah karat dah ni... Doakan aku berjaya ek. Tanak repeat paper!

22 september = Kertas 1 = Pengurusan Universiti & Pelembagaan Malaysia
23 September = Kertas 2 = Sistem Pentadbiran & Syarat2 Perkhidmatan
24 september = Kertas 3 = Peraturan Kewangan
25 September = Kertas 4 = Kertas Khusus

"Ya Allah Ya Tuhan Ku, Kau permudahkanlah segala urusan ku didunia ini. Rahmatilah diriku ini untuk berhadapan dengan peperiksaan yang bakal aku ambil ini nanti dan Engkau datangkanlah segala kesenangan dan keselesaan kepada ku dalam memberikan jawapan2 yang betul untuk kesemua kertas yang aku akan ambil. KepadaMu aku memohon, sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengasihani. Amin"

1 comment: